با سلام.

تقریبا در همه جای ایران فرهنگسراها را به شکلی زیبا و مدرن و بنا به معماری خاص فرهنگی بنا می کنند.

می توان با یک جستجوی ساده در گوگل این را متوجه شد.

اما تنها فرهنگسرای شهر کازرون، فرهنگسرای نصرالله مردانی -آن هم با وجود فعالیت قابل ستایشی که در آن انجام می گیرد- نمای بیرونی سنگی نا امید کننده، بدون هیچگونه تابلوی راهنما در پارک و بدون هیچگونه فضاسازی در بیرون مشغول به کار است که نیاز به فکری اساسی دارد.

هرچند صحبت درمورد این ساختمان نیز مثل اکثر صحبت ها و مقالات وبلاگ های کازرونی میخ در سنگ می نماید ...